Waarom zijn wij 24/7 bereikbaar?
Altijd in contact staan met reizigers
Met het automatiseren en digitaliseren van veel processen zou een 24/7 telefonische bereikbaarheid in theorie niet meer nodig hoeven zijn. Toch hanteren wij het beleid dat iedere reiziger een medewerker van Munckhof moet kunnen spreken als dat nodig is. Bij het zakenreizen wordt onze bereikbaarheidsdienst vooral ingezet als er grote vertragingen of annuleringen zijn op vluchten, als de reiziger een vlucht gemist heeft of bij calamiteiten waardoor de planning herzien moet worden. Onze medewerkers gaan dan direct voor de reiziger aan de slag om een alternatief te vinden. Bij het taxivervoer staat onze centrale altijd in contact met taxichauffeurs die onderweg zijn. Daarnaast reserveren ze taxiritten voor reizigers die ’s nachts naar een luchthaven moeten of die moeten starten met hun nachtdiensten.
U belt met Munckhof, niet met India
Onze dienstverlening kenmerkt zich door een persoonlijke klantbenadering. Door veel aandacht te schenken aan het leren kennen van de klant weten wij wat voor de reiziger belangrijk is en welke wensen hij of zij heeft. Dit hebben we allemaal verwerkt in klantprofielen die voor de betreffende medewerkers te raadplegen zijn. We hechten veel waarde aan een persoonlijke benadering en kiezen er daarom voor om ook ’s nachts met eigen medewerkers bereikbaar te zijn. Bij Munckhof krijgt u geen extern callcenter uit India aan te lijn als u ’s nachts belt.
Service en noodzaak!
De 24/7 telefonische bereikbaarheidsdienst is een service die zelfs in dit digitale tijdperk van grote toegevoegde waarde en vaak zelfs noodzakelijk is. Niets is zo vervelend als geen contact krijgen met het zakenreisbureau als u een acuut probleem heeft. Deze service zal daarom in de toekomst zeker behouden blijven. Wat zijn uw ervaringen met een 24-uurs bereikbaarheidsdienst?